HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Csirkemell almával

2008.04.18. 10:16 BeckZsu

Egyszerű, gyors, finom és fogyós is. Sokan nem szeretik a csirkemellet, azt mondják, száraz. Én szeretem, és nem szokott száraz lenni (kivéve a készen vett grillcsirke-mell, illetve kissé a levesben főtt, de azokat tovább-feldolgozással szoktam hasznosítani). Szerintem az egyik titka, hogy nem szabad túl sokáig sütni, hiszen percek alatt elkészül. Ez a mostani elkészítési mód még csak lehetőséget sem ad a kiszáradásra.

Kicsire felvágott csirkemell-darabokat fűszerkeverékkel beszórtam, egy-egy kiskanál olajjal és szójaszósszal összekevertem, egy órára visszatettem a hűtőbe.

Úgynevezett mediterrán zöldségkeveréket kevés olajon, pici fűszerrel megpároltam, vizet nem tettem hozzá, mert fagyasztott lévén, enged elég nedvességet ahhoz, hogy megpárolódjon, de nem túl puhára. Mindig igyekszem nem nagyon kevergetni, inkább rázogatni (na nem úgy dobálni, mint a szakácsok, az nekem nem megy), hogy ne törjön össze.

Másik serpenyőt felmelegítettem, beletettem a csirkehúst, erős tűzön kevergettem, míg szépen kifehéredett. Ekkor hozzátettem egy egészen apróra vagdalt almát. Kb. még öt percig sütögettem, addigra nem nagyon maradt leve, és a hús vajpuha lett.

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr4431107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása