HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Együnk feketeretket

2008.01.22. 12:02 BeckZsu

Télen mindenhol lehet kapni, egészséges, van benne egy csomó vitamin és ásványi anyag. Azt mondják, segíti az emésztést, enyhe vízhajtó hatású, ezért fogyós étrendben is megfelelő.

Ezenkívül egyszerűen jó is. Önmagában kicsit túl erős, tulajdonképpen akár tormát is helyettesíthet. Salátaként vagy kenyérre kenve is lehet enni, ha éppen csak egy kicsit átdolgozzuk.

A meghámozott feketeretket – én kb. fél kilót vettem – nagyobb lyukú reszelőn lereszeltem, megsóztam, összekeverve félóráig állni hagytam. Utána enyhén kinyomkodtam (közben azért megkóstoltam, hogy mennyire maradt erős, ez ízlés dolga, ki hogyan szereti), hozzákevertem egy pohár sűrű tejfölt, és máris lehet enni. Szerintem barna rozskenyérre kenve a legjobb, de pl. sült húshoz salátaként is jó, esetleg tejföl helyett joghurttal.

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség hidegkaja büféasztalra

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr30307046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása