HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Kímélős 7: Sült csirkecomb, sült gomba

2007.12.18. 16:33 BeckZsu

Ez az utolsó tétele a betervezett projektnek. Most már hamarosan következik a karácsonyi főzőcske, sütőcske, de igyekszem nem eltúlozni azt sem.

Ehhez a sót, fűszereket összekevertem egy kevés majonézzel (olaj helyett), ebbe beleforgattam a csirkecombokat. Forró serpenyőben először a bőrös felét megpirítottam, majd megfordítva mérsékeltem a hőfokot, lefedtem, így puhítottam meg. A vége felé újra levettem a fedőt, elsütöttem a még maradt levet, néhányszor megfordítva mindkét oldalukat pirosra sütöttem.

Közben a jól megmosott gombát nagyobb darabokra vágtam, lábosban egy kevés olajat melegítettem, arra tettem a gombát, kevergetve pirítottam. Először nem sóztam meg, így is enged levet, de kevesebbet. Addig főztem-sütöttem, amíg nem maradt rajta lé, és már pirult, akkor sóztam. Így még az egyszerű termesztett csiperke is sokkal ízesebb.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke zöldség csirkecomb

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr22268323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása