HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Kímélős 5: Darált hússal rakott karfiol

2007.12.16. 09:46 BeckZsu

Már nem túl sok van hátra a betervezett kímélős hétből, de kitartok, különösen azért, mert nem is esik nehezemre, nem érzem úgy, hogy ilyen kaja mellett éhen kellene maradni.

Most kimentem a piacra, bevásároltam a további három napra való zöldségfélét.

Az első lesz a karfiol. Sós vízben egy csipet citromsavval megfőztem.

Darált pulykacombból pörköltfélét készítettem; hagymát dinszteltem két kisebb hegyes csípős paprikával együtt, egy gerezd fokhagymát is bele, pirospaprikát, rá a húst, kevergetve puhára főztem. Beletettem egy kis kakukkfüvet és rozmaringot, petrezselymet is.

Tűzálló tál aljára terítettem a karfiolból egy réteget, rá a darált húst, a tetejére újra karfiolt, de hézagosan, hogy ne takarja el teljesen a húst. Egy pohár tejfölt összekevertem egy maréknyi reszelt sajttal, kis sóval, rákentem. A sütőben összesütöttem.

Szólj hozzá!

Címkék: egytálétel karfiol darálthús

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr80265538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása