HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Csirkecomb karfiollal

2007.11.09. 10:08 BeckZsu

Egy újabb csirkecomb változat. De hát ott a sok szép karfiol a piacon, meg szeretjük is. Meg egyszerű is.

A karfiolt szokás szerint szétszedtem, megmostam. A csirkecombok már szét voltak szedve, csak felsőcomb volt, most nem csontoztam ki. Tepsit egészen kevés csirkezsírral kikentem, váltogatva beletettem a megsózott csirke- és karfioldarabokat. Volt még itthon kb. 5 dekányi füstölt szalonna, azt felvagdaltam, és a tetejére szórtam (persze szalonna nélkül is jó). Aztán eszembe jutott, hogy a múltkor kapott zöld paradicsomok között volt még pár darab piroskás (mert csak amolyan kényszerérett, nem valami szép) paradicsom, gondoltam, az is elfér még a tetején.

Lefedve a sütőbe raktam, nem túl erős fokozaton. Félóra múlva megnéztem, megfordítottam a csirkéket, aztán még egyszer-kétszer. Amikor már a puhához közeli állapotban volt, levettem a fedőt, bőrével fölfelé fordítottam a csirkecombokat, pirítottam egy ideg, aztán rászórtam egy jó adag (kb. 10 dkg) reszelt füstölt sajtot, azt is rápirítottam.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke zöldség egytálétel csirkecomb karfiol

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr45223266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása