HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Rántott tengeri hal, majonézes paradicsom

2007.08.07. 13:12 BeckZsu

Tengerihal-törzset vettem, hogy mi a neve, nem tudom. (És azt sem tudom, hogy írják helyesen azt, amit úgy hívnak, hogy: hek, hekk, heck?) Jobb, mint a filé, legalábbis az gyakran olyan vékony, mint a papír.

De én nem szeretem a bőrét, ezért lenyúzom, nem is nagyon nehéz, és egyúttal ezzel kiszedem a háta és a hasa közepén lévő kis szálkasort. Így csak a gerinc marad benne, azt meg könnyű kivenni, mikor már megsült.

Miután „meghámoztam”, egy éjszakára fokhagymás tejbe áztatva betettem a hűtőbe (jól lefedve), így elveszti a túl erős szagát.

Másnap jól lecsurgattam, kinyomkodtam a tejet, megsóztam, és hagyományosan, vagyis lisztbe, tojásba, morzsába panírozva olajban megsütöttem.

Most nem a leginkább szokásos rizs-tartár volt mellé, hanem csak majonézes paradicsomsaláta, hagymával, bazsalikommal.

Szólj hozzá!

Címkék: saláta hal rántott

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr86134392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása